اعتبارسازی دیجیتال برای برندها

مطالب

 ساخت هویت دیجیتال حرفه‌ای برای برند 

مقدمه

تو دنیای امروز، اگه یه برند سایت نداشته باشه، برای خیلی‌ها اصلاً وجود نداره!

سایت شرکتی مثل کارت ویزیت دیجیتاله که ۲۴ ساعته در دسترسه و معرف شخصیت برند شماست.

حالا سوال اینه: سایت شرکتی‌تون چقدر حرفه‌ای و تاثیرگذاره؟

چرا به سایت شرکتی نیاز داریم؟

۱. افزایش اعتبار و اعتماد برند

مشتری‌ها قبل از تماس باهات، حتماً اسمت رو تو گوگل می‌زنن. یه سایت حرفه‌ای باعث می‌شه جدی‌تر گرفته بشی.

۲. نمایش خدمات به‌صورت واضح و ساختاریافته

وقتی خدماتت به‌درستی معرفی شده باشه، مخاطب سریع‌تر تصمیم می‌گیره باهات تماس بگیره یا همکاری کنه.

۳. ارتباط سریع با مشتری از طریق فرم‌ها و دکمه‌ها

با یه کلیک، کاربر می‌تونه فرم مشاوره پر کنه یا از طریق واتساپ و تلفن مستقیم باهات در تماس باشه.

۴. حضور در نتایج گوگل و افزایش ورودی ارگانیک

یه سایت شرکتی سئو شده، می‌تونه کلی مشتری جدید از سرچ گوگل بیاره. مشتری‌هایی که خودشون دنبال خدماتت هستن!

۵. نمایش پروژه‌ها، نمونه کار و رضایت مشتریان

یکی از بهترین راه‌ها برای اثبات حرفه‌ای بودنت اینه که نمونه‌کارها و بازخورد مشتریان رو تو سایت نشون بدی.

ویژگی‌های مهم طراحی سایت شرکتی(مشاهده مراحل طراحی سایت)

۱. طراحی تمیز و برند محور

استفاده از رنگ سازمانی، فونت حرفه‌ای و المان‌های اختصاصی باعث می‌شه سایت با هویت برندت هم‌خوانی کامل داشته باشه.

۲. قابلیت چندزبانه در صورت نیاز

اگه با مشتری خارجی کار می‌کنی، امکان چندزبانه‌بودن سایت خیلی کمکت می‌کنه تا حرفه‌ای‌تر دیده بشی.

۳. ریسپانسیو و بهینه برای موبایل

بیش از ۷۰٪ کاربران با موبایل وارد سایت می‌شن، پس طراحی ریسپانسیو دیگه یه انتخاب نیست، یه الزام حرفه‌ایه.

۴. سئو ساختاری و تکنیکال

تمام بخش‌های سایت از URL گرفته تا تگ‌های هدینگ باید بهینه باشه تا سایت بتونه تو نتایج سرچ بالا بیاد.

۵. سرعت بالا و امنیت کامل

مخصوصاً برای سایت‌های B2B، نباید سرعت پایین یا ارور امنیتی باعث فرار کاربر بشه.

اشتباهات رایج در طراحی سایت شرکتی

• استفاده از قالب‌های آماده بی‌هویت

• نداشتن CTA واضح برای تماس یا مشاوره

• بارگذاری کند یا هاست بی‌کیفیت

• نداشتن صفحه نمونه‌کار یا درباره ما

• طراحی بی‌تناسب با برند و صنعت

جمع‌بندی

طراحی سایت شرکتی فقط داشتن چند صفحه درباره ما و خدمات نیست.

یعنی ساخت یک پایگاه حرفه‌ای برای جلب اعتماد، جذب مشتری و رقابت در بازار.

اگه به برندت اهمیت می‌دی، حتماً یه سایت شرکتی درجه‌یک براش طراحی کن.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بلاگ

  • تمامی
  • بازاریابی اینترنتی
  • بازاریابی شبکه های اجتماعی
  • دسته‌بندی نشده
  • سئو و بهینه سازی سایت
  • طراحی سایت
تمامی
  • تمامی
  • بازاریابی اینترنتی
  • بازاریابی شبکه های اجتماعی
  • دسته‌بندی نشده
  • سئو و بهینه سازی سایت
  • طراحی سایت

چگونه سئو داخلی سایت خود را بهبود دهیم

۶ روش برای بهبود سئو داخلی سایت اگر سایت شما رتبه خوبی در گوگل ندارد یا ترافیک کمتری نسبت به ...
مشاهده

طراحی سایت خبری

طراحی سایت خبری؛ سرعت، اعتماد و دسترسی بی‌وقفه به اطلاعات مقدمه توی دنیای امروز که خبرها در کسری از ثانیه ...
مشاهده

چرا سرعت بارگذاری سایت برای سئو اهمیت دارد؟

در دنیای دیجیتال امروز، کاربران انتظار دارند که سایت‌ها سریع بارگذاری شوند. این امر نه تنها به تجربه کاربری بستگی ...
مشاهده

روش‌های افزایش نرخ تبدیل (CRO) و بهبود فروش آنلاین

 روش‌های افزایش نرخ تبدیل (CRO) و بهبود فروش آنلاین چیست؟ داشتن ترافیک بالا در سایت عالی است، اما اگر بازدیدکنندگان ...
مشاهده